Tuesday, January 11, 2011

Stress itu INDAH!

Hokayh..kepada sesiapa yang nak jadi cikgu DIPERSILAKAN.tapi aku nasihatkan ANDA PERLU BERFIKIR SEJUTA kali sebelum teruskan niat SUcI MURNI tu..korang minat dgn profesion ni ATAU sesaje ikot cakap parents???
DAN aku merangkap mahkluk yang ambil kos perguruan TANPA kerelaan jiwa raga aku MENGAKUI yang aku sgt2 STRESS tahap kritikal PLUS aku HOMESICK tahap NAZAK..tolong!!kenapa la nasib aku tak seindah orang lain (tak baik aku merungut kan..huu)...
HAri2 kena tulis rekod mengajar SAMPAI tersenggok-senggok aku dalam bilik guru (bosannya Tuhan jela yang tahu)..

PLUS meeting panitia itu...meeting panitia ini...bayangkan sebelum 6.50 am aku kena punch card..THEN balik 2.30pm...serius aku rasa TAK SANGGOP! PLUS aku kena campak kat Labuan..alangkah terasa aku amat2 pedalaman!!duit aku tak flow ke mana SEBAB tak ader barang yang MENARIK TERTARIK DA BOMMM yang boleh aku beli (aku tgh frust gila VAVI sbb aku nak beli mp3...harammmmmm tader mp3 jual dekat Labuan ni T.T)
Oh tidak....aku nak balik semenanjung!!Biar la orang cakap aku anak manja...anak emas...anak Perak (mmg aku org Perak pun)...aku tak nak duduk Labuan (negeri yang penuh KEKURANGAN...Ooopsss!)

P.S:aku nak MP3!!ader sesape jual kat Labuan neh???sobss sobss

4 comments:

~sunflower~ said...

mokcik beli la mp3 online...
gie jerk mane2 laman web
tak pun gie survey kat mudah...
mane tahu ada yg jual kat sane..
hehehehe
sabor deyh...orang kaya...

dD said...

haha..kaya la sgt..KAYAP ader la weh..T.T

Lady Ya-alif-nuN said...

nanti aku dpt gaji aku post gune POS LAJU MALAYSIA!!!!

dD said...

aku ANTI POS LAJU MALAYSIA...t ko pos ntah mp3 aku tu kena tinggal tgh laut..haizzz