Monday, January 17, 2011

Mata panda itu sexyh~

Happy Tuesday
Cuaca yang sesuai untuk tidur-MENDUNG
Semalaman aku tidur tidur ayam menjaga housemate yang gastrik teruk.Act doc suspek ada appendix.
Tapi dari pemerhatian aku dia kena GASTRIC jah...
ermmm..PERINGATAN untuk aku-JANGAN EXTREME DIET!
Mata panda aku dah muncul-SEXY auww
[ gambar:aku ibarat seekor panda hari ni...bermata lebam PLUS comel:p ]

akak senior: ady...nape mata kau
aku: erkk...kena tumbuk kak...haha
Aku tolong basuh kain, siapkan makanan...masak???BIG NO....masakan aku tak layak untuk orang sakit SEBAB tak menepati piawaian Kementerian Kesihatan Malaysia:p
PENAT!!
Nasib baik minggu ni aku tak ada kelas for a whole week
Rasa lega la sikit-tak payah buat lesson plan,tak payah pening2 fikir nak ajar apa
Datang sekolah bawak lappy
Pagi2 buta aku dah berFB
jalan2 di blog orang
baca gosip artis...auwww
bersembang chot chet chot chet-"akak...akak pernah pergi situ...".."akak...akak dah hantar bla bla bla..."..."akak dah breakfast?"
SANGAT HEAVEN yaw~

P.s: Gastric kembali menyerang...akibat diet yang TAK TERLAMPAU extreme pun..insaf~:(

0 comments: