Thursday, January 20, 2011

bulan 2 penuh keCUAKan..bagusss!!

happy malam
tiba-tiba aku teringat
Bulan 2 akan menyusul tak lama lagi
dan
ada tarikh keramat pada bulan Februari
start dengan 14 Februari 2011-Pembentangan Courseware Matematik Form 4
yucksss....aku tadi pergi bengkel Powerpoint dalam Matematik
DAN
Sekolah teknik kena buat Courseware Math Form 4 (ya...aku la yg kena buat semua tu.Ketawa)
then 15 Februari-Birthday Lady Y merangkap teman seperjuangan Matematik di UPM..happy birthday in advanced sayang~~
22 Februari-aku ada pencerapan mengajar dengan ketua bidang Matematik...GOsh!pengsan jap...
DAN
25 FEBRUARI-birthday adelia...ala budak comel tu (aku suka ini.ketawa!)

P.s:perlu ke korang selebret Valentine day 14 neh??tak perlu.."kami Islam kami ok!"


2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

terima kasih...
happy besday in advance kepada adelia othman....nti aku letak sampan kertas dekat laut PD...mesti hanyut smpai sana...

dD said...

hahaha...no hal geng!aku tgu ketibaan sampan mu di tepi pantai arah selatan~~~haha