Friday, January 21, 2011

aku mula stress
tolong!
superman..batman..ultraman
aku perlu siapkan courseware
sumpah aku dah lupa nak guna flash bagai
apa la Jabatan neh
bikin susah cikgu je
nak mengajar satu hal..
nak rangka pengajaran lagi..
nak mengadap courseware semua tu
nak mengadap anak murid yang ala Ali Setan
nak menagdap masalah peribadi...negara...dunia
dah la gaji ciput!
apa kau ingat kami robot
apa kau ingat kami cerdik
apa kau ingat kami hebat
apa kau ingat kami tak ada perasaan
apa kau ingat kami ada 1000 kaki dan 1000 tangan
boleh siapkan kerja dalam masa 1 saat
gila kau!!!
Aku rela jadi surirumah tangga (janji aku kawen dgn jutawan)
HAHAHAha


nota kaki kanan:sedang siapkan courseware matematik..gila...aku lupa nak guna macromedia flash tu...buat movie bagai~~~tension!!naseb si kuli~~~~~

nota kaki kiri:aku suka merungut.dengan merungut kau akan rasa gila lega~

3 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

giler r buat courseware...
kalo aku dh lame tolak job tu kt org lain...

dD said...

naseb bdn ba..

dD said...

naseb bdn ba..