Tuesday, January 18, 2011

[gambar:comel kan kalau tido mcm ni....]

Aci tak kalau aku tidur awal malam ni
serius
aku mengantuk PLUS letih

Now-6.05pm...mata penuh dengan biri-biri beterbangan..
i'm flying
yihaaaaaaaaaa
iron baju tak lagi...bosannn!!!!
mandi pun tak lagi
weh
aku nak tido
bantal tilam ni panggil2 aku
woih...
tak boley tahan
tergoda dowh
oh ya...esok aku ada meeting papan kenyataan sekolah
aku jadi AJK papan kenyataan sekolah
(busuk punya sekolah..kerja remeh temeh cmni kasi kat cikgu baru)
kerja AJK ni just hias2 papan kenyataan sekolah
update la ape yg patot
bosan kan kerja??
papan kenyataan sekolah pun ada meeting
nasib baik la toilet tak kena ada AJK
kalau tak......hehhh sape nak jadi AJK toilet kalau bukan aku
ye dok???




P.S:sejak akhir2 ni aku rajen hapdate blog aku kan...tgh bosan khotttt:p



2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

aku jd ajk toilet sekolah...tp x meeting lg...

dD said...

seyes ko jd ajk toilet???giloooooo sekola tu