Saturday, January 8, 2011

Khabar dari Labuan yaw~~

Hollaaaaaah....dah lame aku tak membuat aktiviti meng-hapdate blog. Bersawang dah.Soryy geng aku bizi PLUS penat doh PLUS aku tader idea nak tulis ape.Meh sini aku nak hapdate.Btw hari ni Ahad so cuti la kan.Aku mcm biasa tader pegi mana pun lepak kat rumah menambah kan lemak yang ado!!
TAPI early2 in da morning aku da besiap nak kua...erkkk g mana??Aku pegi jeti yaw..kasi borong ikan.Ikan fresh dari laut taw!!kat semenanjung hado???tadooooo....nak2 celah bandar mana nak cari jeti kan...so peluang yg ader aku grab la...bukan senang aku nak jumpa aktiviti ni..so EXCITED yaw!!So nak dijadikan story jam 630 aku pegi jeti.Pergu dgn kak amy n kak B merangkap seniorita aku kat SMT Labuan neh..hohoho..sampai je jeti penoh dgn org yang nak memborong.Ada mcm2 ikan (dari sekecik2 size sampai la ke sebesar ikan jos pun ader...haha).murah beb~kalau ikan kembung sekilo beli kat pasar akan dpt rm10 tapi kalau pegi jeti dapat rm6 woooo....ikan segar beb...MESTI sodap bhai~~~Aku xbeli pun sebab rumah aku xcomplete lagi i mean tader fridge...so aku tgk jela ahkak2 ni beli ikan...





P.S:weh...betapa rindunye aku dgn life aku dekat Semenanjung...
sumpah aku nak balik :((((((((((((((

3 comments:

therosputih said...

aku duk pantai timur, selalu gak pegi jeti, tp nnti tgk dari jauh je, geli...ngeee

Lady Ya-alif-nuN said...

aku pon dekat ngan jeti...
jeti org nk pergi indon!!!!

dD said...

haha..kire ak jakon r neh xpenah tgk jeti...hahahahaha