Monday, January 17, 2011

Melalut punya slot

Aku tak bz
so far sejak aku kerja aku tak la diberikan any kerja pengurusan kelab ke o watever
kerja aku ISNIN-JUMAAT just mengajar
TAPI aku rasa aku sangat bz
Otak aku mcm berat semacam
entah berat sebab apa aku pun tak tahu
YANG PASTI aku rasa otak aku tengah gila serabut bagai nak tercabut

Bila tension mula merewang dalam otak
Bikin diri serba tak kena
Itu Ini semua tak kena
Apa yang aku tensionkan?
Sekolah ke??
Duit ke??
STudent ke??
LABUAN la kot
Jujur aku cakap Labuan TAK BEST
Sebuah pulau yang kecil
Yang tak punya apa2
Rasa hidup macam dalam sangkar
Bak kata Pak Uda
"Pi Mai Pi Mai Tang Tu" gak
Kau pusing celah mana pun
Kau akan jumpa orang yang pernah kau jumpa
"eh...aku mcm jumpa orang ni TAPI di mana ya?"
"O...last week aku dah jumpa dekat kempen derma darah"
HAHAHAHAHA
Betapa kecilnya Labuan
Wilayah Persekutuan kottttt
:)


P.S:Tension itu INDAH!

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

ko dh jumpa family danny lom??
nk chinese new year ni...mesti dpt angpau...

dD said...

haha..belom..rumah die pun aku xtaw..ari tu die d kat labuan tapi xde pun dtg jenguk aku...huaaa:(