Tuesday, January 25, 2011

alangkah bagus jika....

Alangkah bagus jika manusia atas muka bumi ni
tak ada hati dan perasaan
bila tader hati
apa ayat yg keluar dari mulut korang
tak akan bikin org lain tacing
tak akan bikin hubungan sesama korang renggang
kau kutuk la se-extreme yg mungkin
tader sape yg akan terasa hati
kau bagitahu la apa pun
tader sape ambil peduli
Alangkah bagusnya jika atas muka bumi ni
semua makhluk berhati baik
tader yang kurang aja
tader yang kutuk mengutuk
tader yang sombong
tader yang JAHAT
aman kan dunia!!
Alangkah bagus jika atas muka bumi ni
ada roket yang boleh bawak manusia pergi planet Pluto
ala ala mcm bas ekspress
setiap sejam ader je trip pegi Pluto
DAN
aku la antara penumpang yang selalu ulang alik pegi Pluto
SEBAB
aku dah fobia
dengan manusia keliling aku
yang suka bikin ati gua panas membara,berapi lalu explode!!!
sekian:)
[gambar:jadi seekor kucing lagi best..xmenyusahkan hidup manusia ]

nota kaki kiri: hati gua tgh mengeluarkan lahar yg amat panas...beware!
nota kaki kanan:nobody's perfect...TAPI what ever u do please consider perasaan org lain k..


2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

beb, cbrn kn kalo dok jauh ni...
tetiba aku sedih bile tgk ko jd cmni...

dD said...

jiwa kacau nyah!!!bila la jiwa org lain nak kena kacau???ak jd meroyan sbb kalau tensi tader port nek lepak...tader wyg nak nengok...waaaaaaaaaaaaaaa