Sunday, October 24, 2010

oh tidak!




Wahai Yan merangkap anak Datin Azizah,asal ko letak gambar sneakers cun gile xhengat doniaaaa kat fb ko...SUMPAH AKU NAK!!!ko da bukakkan pintu hati aku nak kembali ke perangai lame...gile sneakers!!!oh tidak...aku dah janji xnak berimej mcm tu- tshirt + jeans + sneakers...sempoi aka santai~~ak dah jnji nak lagak cm ayuz2 sleeping gitew...cikgu jah..harusss berayu-ayu la khennn...hoihhh...sgt azab taw...
Wahai KPM,tlg bg aku keje secepat mungkin...dpt gaji aku nak borong sneakers byk2 wat collection...Yan..t kite borong sesame...nak2 kalau ader MEGASALES!!!!


::nanti kalau da keje,boleh ke aku pakai sneakers ngan kurung??wahh..mesti ank muwed suke....hahaha..dan mesti cikgu2 senior yg laen berapi mate tgk imej aku tu khennn::

1 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

yeah....terbaik...
aku nk beli yg rege 300 kaler purple tak pun warna pink...hahahha