Sunday, October 17, 2010

Mak terkezut uolsss...

Alangkah terkezut katak nye mak bila tgk fb kwn sekolah mak dulu2...aiyo..ape nak jadi la lelaki melayu zmn sekarang eh...dgn bangge nye bergambar dgn air setana...dgn gaye playboya nya snap gambar dgn awek sexy(ala2 pelac*r gitew uolss..)nape eh jd cmtu???dulu tyme skola ala2 lelaki melayu terakhir gitew...skunk???hazab uolsss...betape HANCUR BERKECAI ati mak ayah beliau kalau dapat tahu perangai ank die cmtu...aku yg xberapa kenal rapat sgt ngan beliau pun rs mcm hati mcm kene blender bila tgk aksi bangge beliau..perlu ke ko bangga2 dgn aksi terlarang kau tu bhai???aiyooo...nak aje aku bagi penampar sampai ko terpelanting atas Everest nun...aaa..as kwn what shud i dO???perlu ke aku buat bodoh...padahal dlm ati aku pns r gak..memalukan kaum je wei...asal ko gambar je ngan air setan tu..minom teros jela alang2 ko da bergambar...lepas minom ko eksiden n mati katak kat situ...nahhh(sorry..mak agak ter-emo sbb mak geram uolss dgn makhluk yg sentiasa mendongak ke langit n bukan berpijak di bumi yg nyata neh)....shittaaa punye mamat!!


p/s:cuace sgt pns eh skunk....perlukan selori ais utk menyejukkan bdn n ati yg pns...

3 comments:

therosputih said...

aku y bace pun agak panesss je rase...nape org makin bangga wat jahat sekarang nih...nauzubillah...

dD said...

kannnnnn...aku pun tak faham...nak kate bodoh xjugak...mak bpk da bg didikan dah...xkan salah cikgu kat skola kot...haihhh

therosputih said...

tatau salah sape, takyah tuding jari kat sesape dah, diri sendiri punya hal lah tuh...