Wednesday, October 27, 2010

~aWan Di kEpaLa~~~



ohhOi..hari2 awan datang parking kat kepala aku.aku dah cakap parking dah FULL tapi korang degil sgt kan so sila bayar!!(wahai awan...RM 5.00 per hour k)..awan parking bukan sebab ape juz saje nak menyemakkan pale wOtak aku ni untuk berfikir ..ngambeng betoi la awan neh!!banyak sgt yang aku fikir sekarang neh..'diowang' ni siap main aci kejar dlm otak aku( patot la aku asyik fenin pale je 2 3 ari neh)..aiyopoo....kekeke..btw dalam 2 3 minggu (senang citer lepas konvo lah aku banyak fikir benda yg sama...ibarat menonton astro la...ulang tyg cter yang sama..bosan mak!.....Yang THE MOST aku fikir is:-

1- op kos la POSTING cik joyah oi...hahaha..kalau sesape yg tgk FB, BLOG N TWITTER aku mesti perasan akan penyakit ke-meroyan-an aku neh...seyes aku meroyan tahap Degawan!!(aku dah rasa ramai meluat n naek menyampah tgk status aku yg berbau posting)..makan posting..minom posting..berak posting(eiii..),kentot posting..terok sunggoh penangan penyakit KPM (Kecelaruan Panggilan Mengajar)..mmg KPM dah aku anggap mcm palyboya Malaya sbb dah maen2kan perasaan suci ku ini..hak hak tuih!aku ibarat pengembala menunggu kambeng bertelur...entah bila la kan kambeng nak bertelur lalu menetas mengeluarkan baby kambeng..hahahaha..can uolss imagine dat???..kekeke

2- Fenin kepale setiap kali petang menjelma...bermasalah kah kepala ku ini??ader wayar putus kah??bile petang je fenin2 gitew...tyme nak tydo lagi la...yang paling dramatik hari2 aku telan panadol sampai panadol naek jelak ngan aku.."dah tader minah laen ke nak mkn aku..kalau cun xpe la jugekk"..kentot ko pandaol!!hahaha...sorry..aku terOVER ACTING lak...apsal eh??ke mata aku bertambah kerabunan??spek mata nak kena topup power ke??erkkk...dan bila aku utarakan masalah aku ni kat Puan Sri Hayati ini la yg die jawab "hadap lagi laptop tu..siang malam itu jela keje nye"...ermmm..da nak buat cmne...tunggu posting ntah xtaw la kan..so ngadap la tenet ni 24/7...kire ok la khennn aku ngadap tenet..kang aku merayau2 wat mende jahat tak ke haru-seperti menconteng ink marker ke whiteboard!!

3- program diet yang dah lari entah kemana..hatOiii penat aku kejar korang...hari2 aku nekad a.k.a naked(OpsSS..) nak diet...say no to nasi or watever makanan la...tapi...aku tergode akhirnya...makanan atas meja tu mcm jerit2 plus merayu2 plus menggoda-godi kat aku suroh aku makan diorang...aku ni sepisis hati lembut..cecece...aku tak boleh kalau ader yg jerit mintak tolong ke...merayu bagai...senang citer aku cepat cair!!nak x nak ak makan la makanan tu sbb kalo aku xmkn ak rs aku cruel giler n bila malam mesti aku dpt nightmare...dan2...hahahahahahaha...


::i love KPM ::

3 comments:

Nurhasyimah Musa said...

aku setuju dgn perkara no 2 yg membuatkan kepala kau sakit dan mata kau jadi semakin rabun.
mmg bahaya beb ngadap laptip lelama nih.
aku pun dah rasa akibatnya..
bila aku baca entri kau, lg aku aku rasa betul apa yg aku rasa.
dah la, mak nak off laptop la nyah..
takmau tambah power spek ni..haha!=p

Lady Ya-alif-nuN said...

mak malas nak komen...
boleh tak mak nak like je...
sindrom mak sama ngan ko nyah...

dD said...

mmg nyah2 kalian sakit pale ke???ouchhh....1 ari xon9 xley nok oi..mak rs mcm monyet kepanasan ponggongnya...xkeruan...heeee