Monday, October 11, 2010

mun punye cerita

ni aku amek dari status mun:"aku: selalunya kte akan bersangka baik dgn mana2 org yg kte kenal, tp tiba2 dlm2 bersangka baik tu dia buat hal, so cmne nak buat mak? mak: bersabarlah. aku: mana boleh mak! mak: sabar jelah hbs nk buat cmne?--> simple je jwpn mak walau dlm hati masih xpuas hati. haha! konklusinya kena betul2 jg hati ni, haih sabar jelaaa"..
teringat aku bile 1st tyme dtg umah mun..jumpe la mak die..alahai..sgt lmbut mak dia..dat tyme kitoang baru balik camping..then bila balik mun citer la pape yg dia xpuas hati time kat camp tu...punye la mun ni luahkan xpuas ati kat mak dia..bla..bla..bla..last2 skali mak die cakap"sabar la"...hahaha..lembut nye mak munirah neh...dalam ati aku "wei...mak aku xmcm ni.."hahaha...serius mak mun sgt2 lembut...aku rasa la kan kalau mak mun ni marah mesti xder rupe marah...kan mun??hahaha..

1 comments:

mun said...

wahahahahahha amboit2 siap masuk blog okeh cter ni :P