Tuesday, October 26, 2010

fida aisyah???

sape2 yg suke merewang cari blog mesti penah jumpe blog fida aisyah...adifstory..walaupun aku baru minat2 bc blog ni..nak2 aku bc blog mek fida ni bg aku blog ni sgt2 bestt...kagum!! itu jela yg boleh ak ckp psl blog mek fida tu..TAPI yg jadi topik hangat skunk neh..blog tu milik sape??fida aisyah tu fake identity ke??tp bagi aku yg baru nak bc2 blog die ak rs mcm ader something je ngan blog mek fida ni...aku dpt rs itu mmg fake person..bodoh la!dlm alam maya pun kau nk tipu..ape pekdahnye dek non oi ko nka tipu kitoang eh??..tapi aku sgt suka blog mek fida sbb n3 dia describe ape yg dia rasa. flow cerita dia pun cantik je...sorry kalau mungkin andaian aku salah...juz aku ..boleh ckp nape aku ley rs dia mmg fake sbb gambar person dlm tu xseperti yg digambarkan dgn ape yg dia ckp...perempuan pan asian>Malay-Aussie(katenye la khenn)...pastu digambarkan seorang yg mementingkan ciri2 keMELAYUan n ISLAMIC tapi aku xnmpk pun ciri2 tu kat gambar die (korang g tgk sendiri k)aku rase mcm die tgh sorok diri die yg sebenar..pastu mek fida ni mengaku xberapa fasih sgt berbahasa Melayu..tapi bile bc blog dia aku rs mcm fasih gila..mmg guna bahasa orang yg sgt fluent malay..amek contoh mcm Maya Karin( Malay-Germany)..dah lame duduk German tapi bila balik Malaysia stil boleh berbahasa melayu tapi xfasih n guna bahasa baku...contoh:kalau owg pure melayu akan ckp je...tapi Maya Karin akan ckp sahaja...mek fida neh??ntah...aku tgk malay die pun mcm aku je...die kate xfasih...ke aku yg salah bc psl diri dia..sorry la kalau ape yg aku ckp ni xsama dgn ape yg mek fida ni eleberate psl diri dia..tapi serius aku rase Fida Aisyah is FAKE PERSON...

::hantu betol la..dlm blog pun ley kencing2 orang eh..::

6 comments:

therosputih said...

dah nama pun alam maya kan, mmg boleh tipu sumenya...yang laki pun boleh jadi pompuan dlm masa 2saat...

sebab tu dunia tenet ni bahaya...pandai2 bawak diri...

Lady Ya-alif-nuN said...

biar aku plak jejak dia...
nk gk tau apa yg best...
aku x penh jumpa lagi ni...

Nurhasyimah Musa said...

aku pun try tgk gak bila baca entri ni..
tp kan nok kan...
mak mcm malas plak nak baca entri dia yg berjela2 tu hah..=p
aku baru baca 1, tp tak nampak apa2 yg pelik..
apa yg pelik weh?
apa isunya?

dD said...

try la bace post2 yg lepas...bg den la kan pelik je...mcm ckp xsupe bikin...act blog die best...bejela2 pun tetap best...

mun said...

hahaha kes dia da setel. case closed! dia da privatekn blog dia daa.

ish

dD said...

takot la tuuuu...