Saturday, October 2, 2010

mulut laser??

aku ni bermulut laser kah??aku da hina someone ke??aku dah memerli someone ke??bila ader owg buat dosa yg maha besar perlu ke aku duduk diam mcm tak ader pape jadi??perlu ke aku buat bodoh je n say "ooo..ok..nevamind"??erkk..aku bukan nak menghina o mengungkit TAPI aku keluarkan kata2 yang agak memerli tu bersebab!!aku nak sipOlan tu taw ape yang dia buat tu salah..n aku nak sipOlan tu SEDAR SESEDAR-SEDARNYA yang dosa yang dia buat tu sangat2lah berat n plis berpijak di dunia yang nyata!..tak ada niat pun nak MENGUNGKIT hal yang tak perlu BERBANGKIT...sekadar teguran..sorry kalau teguran tu agak kasar o sangat2 menyaKitkan hati...PEACE NO WAR sygku intan payung~hee..



p/s:ari ni post 1 je entry..mcm xde yg menarik...ader yg menarik tapi bia aku simpan sendiri heh..lalalala~

0 comments: