Monday, October 18, 2010

makin mengem****

Pengakuan berani lagi jujur:saya semakin mengembang OR dgn bahasa mudahnye saya semakin GEMOK!!Lepas konvo keje aku-makan,makan n makan PLUS tydo...double chin dah ader..rase diri dah mcm muatan berat..hahaha...no exercise..nape eh??aku dah TERikot ckp kwn aku ke "ady,ko makan je ape yg ko nak makan..nanti da sakit da tua ko dah xbolee dah makan bende yg ko nak"..erkkkk..kentot!!..betol jugak kan...selagi mampu makan kita makan ahh...nanti bila da kena pantang urghhh kempunan...hahaha..
oooooooooooooooooooooooooo...mcm tu ehhh..bab makan mmg terer kan...tapi bab hafal quran bkn main liat ko eh...teringat ckp mun"hafal lagu2 omputeh bukan maen lagi...bile bab hafal quran LIAT giler"...stetment mun mmg MEMBAKAR diri sesiapa yg mendengarnye..hahaha..chiaO~~~

0 comments: