Sunday, September 26, 2010

tydO yg terganGGu..


pagi2 lagi tgh den syiOk dibuai mimpi omak den masuk bilik..da la tyme tu ak mimpi aku dapat posting(sian...sampai termimpi cik jah oii)..mak aku bagitaw ader berita baik...hahhhh???aku dapat kerje ke??ke ader owg mai pinang aku pagi2 tuh??hahahaha...rupa2nya abg aku dapat kerja...yihaaaaaaaaa...setelah lama menunggu AKHIRNYAAAA yaw...congratz babangku...lepas ni bolee mintak belanja ah..haha...da lama kot beliau tanam anggor...lagi lama dari aku ni haaaa....rezeki owg lain dah nampak...rezeki aku bila lak khennn???huaaaa...tunggu je la jijah oi....tunggu sampai janggut beruban ni keluar kat muka aku ni haa....choii~

3 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

tahniah kepada ady...
sebab dapat cawangan penyelesaian masalah duit yg baru....hahaha

therosputih said...

wah...tahniah kat adik dia sbb abg dia dapat keje...kita y adik2 ni bila nak keje jugak nih...penat da siram hanggor tak hidup2...

mun said...

tahniah abg ady ohoi~