Friday, September 17, 2010

kawan-kawan aku punye story...

citer 1..

kwn1:ady...t MM/DD/YY jmpot la dtg uma aku...
ady:nape??
kwn1:ak nak bertunang..
ady:cOngratzz...

citer 2..
kwn2: family #$^*)@ da dtg umah aku aritu..merisik..
ady:congratz....

citer 3..
kwn3:ady...xlame lagi ko jadi aunty ady la...
ady:aunty ady??waaaa...congratzz...

citer 4..
kwn4:ady...aku dgn dia dah declare..
ady:haaaa.....congratz...suke la tuh...

citer 5
kwn5:aku da single..bulan lepas...
ady:laaaaaaa....(patot la lame xnampak ko on9)

aiyakkk...mcm2 lah korang..ader yg hati tgh bunga2...ader hati yg mcm cermin retak seribu...aiyoyo...yg tgh tgu mase nak betunang..nak jadi mummy tu aku wish congratz kat korang.all d best!!.pape pun to kwn yg tgh hati remuk berkecai bersepai tu,aku wish tabah kan hati ea..terima jela ketentuan Tuhan yerk...moga2 ditemukan yg terbaek utk ko...life's got it's ups and down:)

0 comments: