Saturday, September 25, 2010

i LOVE music...

i love music.any kind of music(kecuali lagu2 dalam radio klasik.fm..erghhh...hazab uolsss)..pape keje yg aku buat semua perlukan music.kiranya music ni da jadi makanan harian telinga aku yg comel n capang ni(capang ke???)...tyme study i need music.nak2 lagi tyme wat soalan math..perghh...kadar kerancakkan music mempengaruhi kerancakkan otak aku berfikir..means kerancakkan otak aku berkadar langsung dgn kerancakkan music(wahh...mcm belajar fizik lak)..masak pun ak cucok mp3 kat telinga tapi kdg2 jela..kang aku TERmenyanyi kat dapo tak pasal2 lak aku kawen ngan orang tu*...tamo..tamo..nak tydo pun aku kena dibelai ngan muzik..sambil dgr music sambil berangan..haha...rutin harian aku before tydo la tuh..kalau tak ader music rasenye mate aku xkan tertutop kot...tgh surf internet pun aku perlukan music..dalam kereta...PERINGATAN:jangan pasang lagu macam dalam klasik fm tyme aku dalam kereta korang..kompom aku pening..tolong k!!!..aku tak layan sgt lagu melayu..bukan nak kate aku lupe asal usul tapi dah mmg aku tak ley terima..sebab aku rasa lagu melayu sgt2 la mendayu2...alahai..bikin mata aku terkulai...hahaha..tapi telinga aku still boleh accept lagu2 melayu...tapi tak semua lah..lagu jiwang2 tolong jgn bagi aku dgr...kompom bulu roma aku akan terpacak terpaku 90 darjah...ohhoiii...mcm aku kena karen TNB kot..pape pun music mmg byk mempengaruhi life aku..tyme tension or KUCIWAA wa wa wa aku dgr music...for me music is d best theraphy untuk minda kita...

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

sampai hati ko kutuk radio mak aku ye...
ko kene terima hakikat..
yg 1 hari nanti ko sgt2 perlukan
klasik.fm dalam hidup ko...

ko kene tahu lagu2 mendayu untuk ko nyanyikan kat telinga anak2 ko nt...
kalo ko nyanyi lagu lady gaga soh anak ko tidur...kompom2 la anak ko kena sawan n meleleh air liur dia...

hahaha....sengal gile ko kutuk radio kesayangan mak aku....

p/s: aku pon tak layan lgu jiwang melayu rock kapak....tapi aku tahu sebab aku rajin duduk kat tempat karaoke abang sepupu aku...orang lain nyanyi...aku dengar la kan....

dD said...

xkutuk wei...tapi mmg aki xley terima music cmtu..bukan mak ko je peminat radio tu..ayah aku pon..huaaaaaa....:(((