Thursday, September 30, 2010

no sorry for u jijah oii~

No sorry for u wahai perempuan..aku tak kejam sebab aku rasa memang patot la aku x maafkan ko sampai bile2..walaupun ko tak pernah nak mintak maaf pun aku tak kempunan sangat nak ko dtg mintak maaf kat aku...hangen mak uolss..sebab ko da tipu aku..m i blind sampai ak ley kena kencing idop2???noup..maybe terlampau besangka baik n respek dgn ORANG BERTUDUNG..itu yg buat kan aku kena tipu..nevamind!WHAT GOES AROUND COMES AROUND wahai cik jijah oii..aminnn~
"I LOVE THE WAY YOU LIE "...ko mmg liar 1ST CLASS!!!


mode:marah secara melampau...
moral of d story:DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER
jgn ingat semua perempuan bertudung ni baik..gadis melayu sejati la kununss..bermaruah la kununss..SILAP dek non!!!zmn sekarang da ramai perempuan bermuka kan "plastik sampah" kat luar sana nun..ohoiii~~
:cerita ni ta ader kena mengena ngan yg hidop or yg telah kiokkk...juz peringatan utk diri sendiri supaya jgn tipu n jgn maenkan perasaan orang...sila bersabar wahai ady!!!ini semua maenan DUNIA..:ermmm...

5 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

ni cerita main2 ke jijah....pening mak bace tau....

Nurhasyimah Musa said...

mak pun pening nok..=p

dD said...

haha...citer maen2 je...wakakakakaka

~ Pinguienise ~ said...

wawawa.... benar kah apa tidak kah ?? sgt heaven nOq stOry ko neyh ...pe kes ??

dD said...

dey cik pingu...i story u later...ko da taw story yg sebena...cume yg ni next episod nye..