Saturday, September 25, 2010

best ke KL tu???

best sgt ke KL tu uolsss???bagi aku best sebab shopping je..yg laen??TAK KOTTTTT...serabot ag ader la...bia la aku duduk jaoh dari pembangunan..walaupun tempat aku tader LRT..KLCC..Aquaria..apo lagi nyah??..tempat shopping sebesar mid..istana budaya..mak tak kesah noi...janji aku idop aman damai kat sini..tader jammed..tader asap2 berkepol2...hedong mak ni bersih je...ngeehehehhehe...


p/s:asal aku tetibe post psl ni..haaaa...to "babugee" kalau babu bace post ni..ini la jawapan minachi bila babugee tanya kenape tamaO kerja o stay kat KL...haha..aku sgt bosan..sally sudah tydo...sian u lalingg

8 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

kl memang tak best....
dalam setahun....
boleh bilang bape kali je aku jejak kaki kat sana...
ada plak tahun2 nya aku tak jejak langsung....
sekadar lalu je...

aku tak suka kl...
tambah plak skg ni bnyk pendtg asing...

~notakaki:aku pegi KLCC tak sampai 5 kali sepanjg hidup aku ni...

Anonymous said...

sy da baca da...haihh

dD said...

cik ya alif nun..haha..KL sgt2 hell aku rase..sory to sape2 yg stay KL...

mun said...

dan2 KL hell, klu haku ajak berjalan mengangguk je kau kan! heh~

dD said...

mun..heven bile ko ajak jln2...tapi hell bile tekenangkan owg yg amat ramai..jammed..pencemaran...kehekeheh..n owg pun ssh nak percaye...ader yg baik n pura2 baik...

~ Pinguienise ~ said...

eh eh ...tetbe de nama sally kt c2... n apsl lu cian die plaks ??

mun ~ mak sOkong lu nOq ... cik dD ... ko tu klu mak hajak lepaking kL ko layan jerk an ...muahahhaa

~ Pinguienise ~ said...

eh eh ...tetbe de nama sally kt c2... n apsl lu cian die plaks ??

mun ~ mak sOkong lu nOq ... cik dD ... ko tu klu mak hajak lepaking kL ko layan jerk an ...muahahhaa

~ Pinguienise ~ said...

eh eh ...tetbe de nama sally kt c2... n apsl lu cian die plaks ??

mun ~ mak sOkong lu nOq ... cik dD ... ko tu klu mak hajak lepaking kL ko layan jerk an ...muahahhaa