Wednesday, May 18, 2011

stop dreaming..

[ cun doeeeeeeeeeeeeeeeeeee....nyummmehh ]

Pagi td ader meeting...pulun ak smgt nak g meeting tu..tapi last2 good news yg diharapkan xde pun..sobs..T.T...
maka dgn ini impian nak beli honda city modulo TERPAKSA dipostpone lagi...huaaaaaaa:(
Aku nak kete...aku nak jugekkk...ader ke sesape yg nak sponsor aku beli city modulo cash?????
Bile aku tensi..bile aku bosan buley aku kua jenjalan cari balak...hahaha
takpe takpe...sile menabung dgn kadar slow sbb mak ak cakap tyme kecik2 dulu
"sikit sikit lame2 jadi bukit"
haaaaa...agaknye Mount Kinabalu pun aku mampu beli kalau aku menabung 10sen sehari..gilosss!!
[ maapkan la pompan ini...ni la akibat dok Labuan lame2 ]

Chill bro...doa bebanyak semoge gOOd news yg dinanti2 tu akan menjelma lepas naek cuti sekolah neh..ehekk..ku masih berharap taw...lalalala

[ harus larrr tersenyum hingga koyak mulut seperti model2 di atas ]



p/s:mak aku pesan anak dare jgn gelak kuat2 nanti jadi gemok...patot la aku mcm ni...hahahaha

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

serius ke wei namek honda!????????

dD said...

seyes!!!awat???cun kotttt