Thursday, May 19, 2011

chenta beralih arah~~

Fuiyoooo..tajuk ta bley blaaaaa...."cinta beralih arah"
Btw bukan aku tetibe jiwangis karat nak cite2 pasal cintan cintun neh..
Siang tadi ahkak-ahkak senior citer pasal someone..pasal marriage org..
pasal si Hubby ceraikan si wifey sebab perempuan lain...
ermmm
kunun mcm cinta beralih arah la..
nape mesti ada perasaan cinta kat org lain eh??
aku mcm wonder wonderpets sekejap...
si hubby tak pernah terfikir ke zmn2 cintan cintun diorang..
"kalau dinda jadi bunga biar kanda jadi kumbang nya"..(sounds like that lah)
si hubby tak teringatkah janji2 manis kat si wifey tu
"i will always be by ur side sayang"...aiyoooo
"i akan sayang u sampai i mati"....
bluekkkkk
tergamak kan si hubby tu cari pompan laen..
padahal anak da bederet...
da besar panjang pun...
kenape mesti ader perasaan "i nak cari lagi bagus dari u"
helllo....
ko tak hengat ke ko becinta dulu bukan maen lagi naaa...
gunung everest sanggup ku redah...
pidahhhh..
aku rase cam...erkkk..ini ke marriage??
ogoshhhh...sgt2 scary hokeyhh...
so moral of the story...
"perasaan manusia akan berubah...."
sekian..maceh (*_^)v
[ perlu ke si wifey lentok maut mcm si Nett ni so si hubby xcarik yg laen??ala2 romantika de amore]


p.s:syg diri sendiri dulu sebelum syg owg laen...tapi sgt BAGUS kalau sayang Allah dulu sebelum syg makhluk laen...btw kalau aku jumpe laki cmneh mmg aku bagi penampooooooo 100x...tak sedar dek untung!!

0 comments: