Thursday, May 19, 2011

she's getting married

my bestfriend in UPm,fatma is getting married soon...
omaiii...i cant believe this...still young mehhh
but dah jodoh kan...jgn ditolak..(kalau aku pun aku tamoh tolak..getek!!)
she's getting married on june...nak sgt aku pergi but.....!@#$%^&*...
[ aku selalu lepak study ngan beliau...sebab malas balik kolej..kalau balik mesti kitoang zzzZZzzz]

[ kami dulu amek medic lepas tu xlayak sebab takot tgk mayat..so resign amek edu jadi la che'gu :(..hahaha..]

[ aku suke enteprem...bajet comel la..memang aku comel!!!]

[ hobi kitoang suke lepak library...sebab ader ekon..kat kolej..nan hado!!!..sambil study sambil usha mamat2 ensem..tapi tak pernah dpt pun..sadiss]

[ aku still ketidakpercayaan budak kecik ni nak jadi Puan...aku yg sebesar ni entah bile la khennn..]

p.s:semoga kawan ku neh bahagia dgn cik abg beliau..aminnn..aku??tunggu Fahrin Ahmad mai pinang aku..nak ke beliau??sengettttt!!!

3 comments:

therosputih said...

wish her congrate beb....aku sendiri pun tatau berjaya pergi ke tak...kalau kau nak dtg kelantan, roger la aku...ngeng3

psss....mana tau, adik fahrin ahmad tu datang pinang hang...

Lady Ya-alif-nuN said...

bile fatma nk kawen?? x tau pon....

dD said...

ain:aku mcm nak g..tapi transpot lah...kalau ak nak g aku btaw ko eh..ko hangkot aku...
yan:bulan june neh...ko tataw ke??aku pun bwu taw....