Tuesday, May 17, 2011

ahhh bodoh!!

perasaan 'itu' datang lagi...Ya Allah apa aku nak buat neh...tak sanggup aku nak hadapi...
aku blur...masalah itu sebenarnya masih belum selesai...kenapa lah Engkau duga aku mcm ni sekali???
positif : adyyyy...ini semua takdir...thats ur life..ini lah journey idop kau....kau kena sabar...
negative:kau cari org tu je....
positif:buat apa???kau dah kena sumpah seranah kau masih nak explain benda yang sebenar..kau bodoh la!!sudah la tu...tak ada guna...kau mcm buat benda yg menampakkan kau tu bodoh...
negative:daripada kau idop dgn beban mcm tu baik ko g explain...

mana satu neh??jujur aku cakap otak aku sgt serabut!!!serabut memikirkan org da kata aku menghina dia...erghhh...semacam bagi aku bad perception-adelia budak jahat!!!harap je mcm baik tapi perangai mcm setan!!baik di depan tapi dibelakang suka menghina org!!
dan yang paling aku sgt2 terasa-"harap semayang 5 waktu tapi perangai mcm SETAN!!"
Ya Allah...aku tak mau org anggap aku mcm tu...aku nak hidop tenang ya Allah....:(


p/s:kate kaunselor aku "ko lepaskan die dgn ape yg die rase...itu hak dia...hak ko..doakan Allah bagi hidayah kat die..tunjuk sape benar sape salah n bukan semua pandang ko jahat"..yeah...thats right

0 comments: