Monday, August 23, 2010

what's on my mind??

1) aku nak lari jaoh2..jaoh dari manusia..aku juz nak hidop dikelilingi haiwan2 yg comel..rabbit..hamster..totis..kucing..becoz they r a gOOd listener..
2)aku nak kerja secepat mungkin..aku nak kumpul duit banyak2..aku nak buat ape yang aku nak selama ni..aku nak beli apa yang aku nak...biar lah orang nak kate aku ni materialistik ke hape ke..ADER AKU KESAH???
3) aku xnak peduli ape orang keliling aku buat..aku nak idop sendiri2..bia la orang kate aku sombong janji aku tak kacau idp diorang!kan bahagia kalau idop mcm Mr Bean..walaupun nampak mcm bodoh n lonely tapi xpenah nak sakitkan hati orang lain n orang lain pun xsakit ati dgn die...
4) aku nak happy 24/7...tamo messy2 kan pale hotak aku..
5) kan best kalau hati ni boleh cabot...kalau rase xnak ader pape perasaan aku ley cabot letak dlm fridge...ha-ha-ha....amannn kan??

P/S:aku dah malas nak amek taw psl fb aku..sbb kalau aku bukak je fb mesti aku nak amek taw psl certain orang yang aku rs aku perlu tahu psl die..aku tak akan delete fb aku sbb itulah sumber aku nak keep in touch dgn member2 lame.tapi aku terpakse ignore fb tu sbb2 tertentu..fuckin' hates FB!!

2 comments:

mun said...

Healing, a simple act of kindness brings such meaning
A Smile can change a life let’s start believing
And feeling, let’s start healing.- sami yusuf


kenapa nak lets start healing? sebabnya, ada masa kita akan rasa sgt2 down. dont worry dalam2 kita tgh down tu kte kena percaya yg kita akan sihat, kita kena percaya juga kesedihan yg dtg tu adalah sbnrnya cabaran utk diri kita.

yelah kalau selalu happy tak best juga kan. bila kita sedih tu maksudnya Allah masih syg kita, Dia masih ingat dekat kita sbb tu dia kasi perasaan sedih untuk kita sedar dan masih berpijak didunia yg nyata dan untuk kita lebih mengenali dimana kekuatan kita yg sbnrnya.

cuba dengar lagu Sami Yusuf - healing, May Allah protect u always my sister. Love u no matter what :)

smile and lets start healing.

dD said...

thanx mun...really apreciate it..muaxxxx