Wednesday, August 11, 2010

POS EKSPRESS..alahaiii

aku d story nak share ngan korang..16july lepas aku d send matrik card kat kawan guna pos ekspress..aku pegi pjbt pos then beli envelop harge 3.oo..then aku tulis r alamat..kat ennvelop tu de la tulis "DIJAMIN SAMPAI ESOK"...alahai...pos ekspress oi..cakap talak supa bikin lorhh...sampai esok hekk kau...sampai ke ari ni (11OGOS) xsampai...MIA beb!!mana pigi wa punya envelop tu...wahai abg2..pakcik posmen ku syg..mana korang campak envelop tu wei...taw la murah..3.00 je..tapi matrik card tu penting beb..haiyaa..aku nyesal gile guna servis neh..taubat aku xguna dah service pos malaysia...apsal la semua ni jadi kat aku..aiyoooo.nak aje aku sue pos malaysia...bukan la aku nak salahkan posmen2...tapi mybe sebab gaji diorang sikit kot yang buatkan diorang tak commit dgn kerja diorang...aku tak menuduh diorang..bukan nye 100% posmen mcm tu maybe segelintir jelah..n dgr cerita gaji diorang baru dinaikkan bulan julai lepas dari RM 610 ke RM 710..kalau nak dibandingkan ngan keje diorang aku rase gaji ni xmemadailah...dah la kena ke hulu ke hilir cari alamat sepatotnye..ditambah lak panas ujan...adoi..sbb tu la KUALITI kerja diorang xseberapa...ermmm....so conclusionnya..POS EKSPRESS DIJAMIN TIDAK SAMPAI ESOKKKKK....


p/s:matrik kad tu bukan aku punye...kwn aku yg punye..aku pinjam jap ari tu...ape aku nak jawab dgn beliau..aaa...help me~~~~~~~AKU RASE BERSALAH GILERRRRR....

3 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

cian nyer d...
ko letak alamat betul ke x?
ko dh check balik ke?

therosputih said...

aku pernah kena, mase tu nak anta surat berenti sekolah kat kawan aku, since 2004, until now, tak smpai2...entah ke mana surat tu makan hangin...kesian mmber aku...nasib boleh buat lagi satu copy setelah di brain wash oleh pengetua...sume sbb salah aku...

mun said...

dah try g pejabat pos cek balik? cek no hantaran tu.