Tuesday, August 3, 2010

what a relieffff..




lega wei..mgu ni otak aku x pikul pape burden pon..masalah yg dtg dr ats,bwh,tepi tgh da settle...xde la settle 100% tapi dah xjadi burden kat aku dah...betape amannye idop aku skunk neh..hahahaha..otak rs ringan..0.0001 gram mungkin...nak2 lak ak dah lepas intebiu..swOnok beb g intebiu..walaupun xde kwn upm yg same ngan aku tapi ak tetap enjoy.aku jumpe ramai kwn baru..aku wat muke xmalu tego diowang...hehe..xcaye lak ini aku...sebelom ni harammmmmmm aku nk tego org..aku tgu org tgo aku bawu la aku tego owg tu..hehe...menjadi gak la "strategi" aku selama ni..tapi syg r..aku lupa nak mntak contact no.diorang...fb diorang pon aku lupe nak mintak..aduhh...rugi...rase ralat giler2 beb...arap2 t aku jumpe diorang balik..back to citer intebiu,smlm mmg sgt penat..dtg awal pagi giler k..takot jammed..kol 730 aku da smpai..kowang bygkan la aku xley tydo dat malam..adess...mmg 0 energy la weh..tapi gagah gak la..then aku dpt sesi ke3 lak tu..adoii...pada sesape yg akan jd parents t letak nama anak stat ngan urop A diikuti urop B..abby ke..abidah ke...kompom dapat turn awal2 n xpyh tgu lame kalau anak2 kowang dpt intebiu..haha..aku jwp insak pon dah kol 12 lebey...abes je twos g tmpt intebiu...mmg memenatkan..tapi seb bek d kwn..ley la pot pet pot pet ngan diowang...tunggu punya tunggu kol 4 lebey aku masuk bilik intebiu...aku masuk dgn muke senyum...haha...cakap pon senyum2...haha...adakah ini adelia????aku pon xtaw cmne aku ley tuka jadi penyenyum(ader ke word 'neh)...bla..bla..bla...ley kate dlm 15mins gak r aku sembang ngan 'owg2' tu...lps je kua bilik tu...aku jerit yahooooooooooooooooooooo....ader aku kesah klo d sesape tgk..jnji aku da lepas....hehe....n now...gumbira nya aku n lega giler...aku rs tgh terbang kat awan...im flying...im flyingg...what a relief~(^_*)v

1 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

yeah.....dah abes interview...
menunggu result satu penyiksaan...