Saturday, August 28, 2010

Lelaki Melayu Ter@#$&*(

Kejadian ni jadi 2 ari lepas kot...tyme aku teman omak den pegi kedai(teman la sgt...mak aku je yg masok kedai tapi aku bermalas-malasan dalam kereta)aku nmpk lelaki melayu kuar dari 7e sambil bwk junkfood+air...aku tak nak lah nak ragu2..dalam ati aku bersangka baik"ooo..mamat ni nak berbuka makan mende alah tu je kot"..erkk..tapi bila mamat ni masuk je dalam kereta dia teros je dia bukakan air soya tu...erkk!!im speechless..aku dalam ati juz bersangka baik lagi"OOO..saje kot bukak.."...hah...kentot punya jantan!tanpa rasa MALU,BERSALAH o senang citer entah mana dia campak MARUAH dia,teros togok air soya tuh...ohOOii...aku yang TERTENGOK ni rasa MALU nak tengok adegan 18SM(haha..rules baru neh..18SM=untuk tontonan 18 tahun keatas..adegan ini mempunyai unsur2 yang memalukan,memalukan dan MEMALUKAN..lelaki oh lelaki...asal eh korang jadi camni???sedih dowh tengok lelaki2 melayu yg dah CUKUP DEWASA tak puasa..makan kat kedai makan..entah berapa kilo compact powder yg diorang letak kat muka diorang sampai tak ader rs malu langsung...ader yg dgn macho nye hisap rokok dalam kereta..elo cik abang!ingat kitorang tak nampak ke ha..even korang tinted cermin kereta mmg lah mata kitorang tak nampak..TAPI Tuhan nampak yaw~~...macam manalah korang nak memimpin keluarga kalau macam tu gayanya...@**&$#!!...


p/s:patot la zmn sekarang ni banyak girls2 kat luar sane xkahwen2...n institusi keluarga yg runtuh bagai cendawan tumbuh selepas hujan(betol ke penggunaan peribahasa aku ni..sorry BM aku xsehebat Pujangga)..salah satu punca is LELAKI ZAMAN SEKARANG DAH TAK BERKUALITI...tak semua BUT susah nak cari lelaki melayu terakhir kot..ermmm..
sorry kalau post aku ni agak berbaur anti-lelaki(hehe...didnt meant to)...BUT this is the FACT!!!lalalalala~~

1 comments:

therosputih said...

ini adalah pengalaman sebenar aku

3thn lps, nak balik kampung, time tu tgh ari, dlm kete, aku ngan 2 org sedara pmpuan...kami 3 orang 'cuti' sesama...tak kisahla kan...da nama pmpuan...otw, singgah rnr kat highway tuh, da lupa nama apa...mase tu tgh ari, kitorg lapar, gi lah cari pape y patut y boleh dimakan, nak beli makanan pun MALU sbb kami kan tak puasa, last2, beli air kotak 3, pastu roti je utk alas perut...masa nak bayar, ada 2 orang LELAKI segak dgn uniform keje, tak lupa, masing2 pegang SEPINGGAN NASI BERLAUK LENGKAP dgn tak MALUnya beratur nak bayar, kami dgn niat baik, dlm ati, bukan islam kot...sekali, intai2 la nama sorng tu, terkejut gile, terpampang jelas ngan hurup besar... MOHAMAD HISYAM...masyaallah...

aku malu ngan pangkal nama dia, iye...MOHAMAD...