Sunday, August 1, 2010

terkesima yaw!

semalam aku pegi JJ tgk wyg..lps tu akg teman kwn aku bli big apple.so aku tunggu la kat satu sudut neh sambil usha2 sesape yg lalu...tibe2 aku nmpk satu gerOmbolan budak sekolah..diorang pakai baju seragam sekolah diorang kot..dat tyme diorang tgh pulun membeli belah big apple...satu troley yaw big apple diowang borong..aku rs myb diorang dtg dgn rombongan neh...n tibe2 mata aku ni terpandang kat sorang mamat neh..dekat je die ngan dak2 skola tu..terkesima yaw!muke lembut giler..muke baek..n aku rasa mamat tu mesti cikgu bebudak skola td...haa...kan betol...mamat tu cikgu..aku nmpk die sembang ngan bebudak tu..halamak beb..tgk gaya aku dah taw die cikgu...dgn baju tshirt mskkan dlm suar...pastu muka baek giler...oh cikgu...cikgu...asal muke cikgu se'pesen' je eh...nak2 cikgu lelaki..muke stok same je..muke nerd...muke baek..muke suci la....pastu ak terpikir la sekejap..ak pandang muke aku kat cermin..dlm ati aku tye diri sendiri"aku ni ader rupa cikgu ke"...kalau orang tgk dari segi pemakaian mmg owg xcaya lah...perangai apatah lagi...harammmmm nak jadi baek..sopan santun...aku bukan la baek sgt..mencarot..maki hamun tu sume dah jd santapan mulut aku ari2 kot...hehe...sbb tu la sjk 2 menjak ni aku rasa aku perlu...aku wajib berubah....pe salahnya berubah demi kebaikan en..bkn berubah demi keburukan..betol x???:)