Tuesday, August 17, 2010

M.A.L.A.S


skunk ni aku da malas nak on lappy aku maen internet..asal eh??aku da malas nak lepak berjam-jam semata2 nak tgk fb aku...tgk blog aku..layan gosip..cari lagu...hobi aku sekarang tydo je...lps suboh ak tydo then bgn kol 11...kol 3 petang sambong balik tydo..bgn kol 430...kol 430 lepak dpn tv...kol 6 pegi bazar(kalau rajin r)..tak pun aku masak utk berbuka pose..pastu mlm aku lyn tv..kol 10 aku masuk tydo..haaa...mmg dah xlyn sgt tenet menet neh..nak2 lagi lyn fb...errrr...aku bukak 2 3 mins then offline..kalau aku rs nak ngomen2 kat wall kwn aku ngomen ah...tapi kalau nak ngomen sesaje xla kot...buang mase aku..dulu ye r..xde keje aku ngomen la kat wall sesape yg aku suke..skunk ni haraaammmmmm aku nak mcm tu..hehe..lagi pun tenet mcm ci!@#^&*...benci aku..lembap mcm sipot..sipotpon xlembap mcm neh.elok sgt la en aku jadi cmni..xde la buang duit bapak aku byr bil..hahahaa.

0 comments: