Tuesday, November 9, 2010

:: seperti mahu...::


Hari ini hari Selasa...Ouwh...kemerOyanan semakin membiak-biak ibarat ikan berlari-lari menyelamatkan diri dari dipancing..haha..lama aku xberblog-ing..ayuh tulis sesuatu ady gOnzales!

Aku seperti mahu membuat sesuatu...seperti mahu MENUMBUK perot,MENAMPAR muka lalu MENCINCANG badan seseorang lalu dibuat sup dan dihidangkan kepada anjing-anjing dan kucing-kucing kurap!!....huahuahua...Aku kelihatan seperti seorang terrorist hah..erghh..
Apa aku kesah..AAK..Tapi xmampu nak melaksanakan hukum tersebut kerana seseorang tu tak ader depan mata...kalaulah seseorang tu ada mesti da 'selamat'... anjing dan kucing mesti dah burp kekenyangan..'alhamdulillah'..bwahahahahaha...\m/


:: menghitung hari-15hb...owhhh...ceriakan hari itu dgn berita gumbira pliss :)..::

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

yg pasti bukan gua kan...
gua ni isi pun xde nk buatsop...hahahaha

dD said...

hahhaha...bkn ko la Lady Y oi...tp ko klo wat sop tulang sdp gak...muahahahahahha