Thursday, November 4, 2010

cuti yg xberape nk cuti...

Weh...gumbira dpt bercuti walaupun mengikot orang outstation n juz duduk dlm hotel ditemani channel disney...muahahahahahah...da lame aku xcuci mate yg da berkarat n jiwa yg nak meletop sbb menunggu lame pinangan KPM terchenta yg xkunjung tiba sampai la ni...kahkahkah..aku hengat lepas balik berjimba ader la surat dari Sultan(urusan Seri Paduka Baginda kekdahnye)..tapi NAN HADO..yg ado bil-bil letrik,air n astro jah...kuciwaaa (harus bercuti buat kali ke-2 barangkali...hrmmm)








dan naseb baek "percutian" yg xberape mcm nak cuti ni ditemani ahkak i...wah..hader la jugak geng nak sengal-sengal kambeng...kahkahkah...jgn tgk orang dlm gmbar tu BUT tengok selipar putih tu..(org panggil selipar ke..aku xtaw r...belasah jah)..vungOOkss xhengat!dan yg paling aku suka bila dpt usha steward ntah dri mana..perghh..cair xhengat weh...smart doh...lupe gua nak snap gamba theyolss..tkot weh...kang xpsl2 camera gua kena hangkot...ishk ishk ishk..(aku sejenis mahkluk yg getis xhengat! tapi DIJAMIN BAEK HATI N BUDI PEKERTI..hahaha)

p/s:dan bile balik umah BETAPA kuciwa nye bile xboleh on9..tenet wat taik...mencik!naseb baek tenet ari ni baek ati memunculkan diri nya balik..dan paling memanaskan ati n mata bile tgk size tulisan kat fb makin mengecil...motip??makin terase nak men'delete'kan akaun fb xlama lagi...sgt2 bosan dan menyiksakan...(yeke??)...hahaha
:: i LOVE KPM yaw ::

2 comments:

MEGAT ISKANDAR ZULKARNAIN said...

alahai..gmbar posing syok sndri lah..
hehe

dD said...

hahha..bukan nye selalu phOnnn..setawOn sekali...