Monday, November 15, 2010

~posting...~

Haluu...welcome back setelah beberapa hari xpost something.Entahla..rase mcm malas tapi kena jugak sbb nak bagitahu something..ramai yg tanya aku dapat posting mana.siap msg kat enset..xpun tye kat FB..hukhuk...sorry guys ari Jumaat t aku bgtahu sejelas2nye...sebab still xkomfirm lagi neh...kang silap bg stetment TAK KE MALU i neh...surat pOsting pun xdapat lagi.tapi yg sure aku akan jadi guru di sekolah teknik..Alhamdulillah
nway,cOngratz kat sesape yg dpt negeri pilihan korang..xkurang jugak yg xdpt tapi oklah dapat semenanjung..jgn die hantar g pedalaman Borneo...tak ke haru!!hekhek..


:: walau kat mane pon korang kena campak YANG PENTING niat nak didik anak bangsa tu mesti sentiasa ader dlm hati kalian ye..moga2 kita jadi guru2 yg terbaik..aminn ::

3 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

slmt berjuang di rantauan...
nt aku kumpul duit gi sana melancong....aku ajak vas sekali...

Nurhasyimah Musa said...

good girl!
positive always!! ;)

dD said...

yeah...jgn lupe nengok blog aku...aku hapdate ari2..klo xde line ak panjat gunung kilimanjaro...muahahah