Wednesday, March 30, 2011

kan best kalauuuu...

tika mata da berat 100kg...tika badan da rs nak roboh(penat...sape nk urut aku?)
tika ini jugaklah jari jemari aku yg tomei ni nak menaip
tiba-tiba idea bernas kasi dtg...zapppp terus buat n3 baru
bosan mengadap keje yg tibe2 mencurah2 seperti tsunami merempoh jepunggg
entah nape hari ni aku TERbanyak keje
pelik..
hairan..(kasi lampu muncul atas kepala tiba tiba..toinkk)
aku nak balik umah tido...zzzz
TAPI
gagal!!keje dtg memanggil aku..
haihhh...kacau daun lah
mula lah menyumpah2 diri sendiri
"sapa suruh gedik buat keje last minit..kentot lah kau ady..ngenggg!"
dan time ni lah hati aku merungut
"nape la jadi cikgu tader O.T eh??kalau ada mesti aku dah jadi ala2 Bill Gate..hahaha"
pelik kan..nape org kat luar sana ckp jadi keje cikgu senang..hekk kome!!
susah
beban tu terlampau overweight (owg puteh kate...)
memang lah dlm jadual tulis tgh hari dah habis kelas..
tapi tak masuk lagi keje2 sekolah
handle kelab tu..handle persatuan ini...
aku yg bujang rs mcm tak lah burden sgt...burden sikit2 je lah gayah
tapi yg da kawen tu...wohoooo..no comment!!
oh gomen...aku mahu O.T...mampukah??
kuikuikui


p/s:lapaq weh...lapaq...zzzzzzzzzzzzz

0 comments: