Tuesday, March 29, 2011

citer malam ini \m/

Selamat malam cikgu!!!
hahahaha...
okeyh..malam ni tader ape yg nak di bikin...keje pun tak berapa banyak
sekolah skunk bz dgn mss ape bende ntah..
ala sukan peringkat daerah kot..
aku tak terlibat
sebab next week aku akan quite bz sebab aku yerlibat dgn KAT
"Kejohanan Antara Teknik" dekat SMV Beaufort..
excited kah aku nak ke sana???
BIG NO!!
entah la..tader mood nak berjalan2 area borneo neh
maybe sebab apa yg ada dekat semenanjung tader kat borneo neh
BTW had fun there...
rezeki jgn di tolak..kekeke
nanti dah pindah semenanjung susah sikit nak jalan2 borneo...ye dak????
berbalik pada kerja aku akan jadi guru untuk debate..hahaha...mesti korang nak gelak kan??
macam mana minah senget neh jadi guru train debate..
debate aku pun ke laut..macam mana dgn student2 aku yg aku train tu..mcm naek train g KL la yerk..
hahahahaha..
entah la..do d best jela weh..dah sekolah bagi tugas..xkan la ckp tamaw..t blacklist plak..
takpe yang PENTING is aku kutip experience yang SANGAT2 berharga..
kerana diri ku begitu berharga(mcm gmbar bwh ni...kerlasttt gituhh)


what else hah??ermmm...tiba2 aku rasa nak balik semenanjung..daymnhhh lah!!nape la ati aku bergelora bagai tsunami rasa nak balik semenanjung..haihhhhh
cepatlah bulan MAY...aku mahu pulang..yihhaaa
lambat lagi kot..
2 bulan lagi..syiekkkkk...sobss


nota kaki kanan:lapar...bye
nota kaki kiri:rasa seperti mahu bagi penyepak kat seseorang..bikin hati gua panas bagai lava gunugn berapi...mencikk!!

7 comments:

mun said...

huishh tudung da berlain da. makin matang. haha!!

debate siottt!!! aku bangga dgn ko aku bangga!!! :D

therosputih said...

ady looks better le today...ahaks....cikgu ler katakan...hauhauhau

dD said...

muahahahaha...matangkah??mak bangga nyah2 sekalian alam...
mun:aku bidan terjun....aku rasa macam nak tercheret kena train debate...lalalalalalala
ain:cikgu kena looks mcm gadis melayu terakhir...tapi bila kua sekolah transpom jadi minah xmatang..hahaha

mun said...

hahaha xpe pelan2 lelama nanti mana tau ko leh jd debater ke who knows :D

Lady Ya-alif-nuN said...

aku nk gelak yeah...aku nk gelak....aku nk gelak dgn tudung ko.....

~ Pinguienise ~ said...

aku menyOkong lady ya alif nun itu ....
noq ~ seyesli xnmpk cm chekgu kOwt ble ko pOse cmni ..lalallaa

dD said...

hahahaha...pose ala manja gitew kan??hahaha...
yan:asal ko gelak tudung aku???hahha...ak pun nak gelak gak...meh gelak sama2...wahahahahaahahah