Monday, March 21, 2011

halooooooooo

Lama gila aku tak berblogging...bz sgt kah??tidakkk pun...bz makan barangkali...hehhh...quite bz...bz makan..seyes aku makin mok mok!!daymnnn...datang sekolah ramai yg menegur
" ady..aku tgk ko makin berisi..."
" apsal ak tgk ko makin tembun..."
"pipi ko mcm kueh pau..."

Mangkok ayon beno deme ni taw (loghat Perak secara tiba-tiba)...nape ak makin mok mok???
Itu tandanya life aku kat LABUAN tercinta sangatlah menenangkan...aku ibarat sehekor burung layang-layang yang bebas terbang ke mana saja PLUS bebas berak merata rata termasuk berak di atas kepala manusia!!kentot....kuang ajaxxx~~

sumpah tenang life kat Labuan..dan....dan...dan.....dan...dan...jujurnya aku TAMAW BALIK MENGAJAR SEMENANJUNGgggg...tetttttt...stetment berani..ye dakk???bukan reject terus semenanjung tapi bile mengenangkan kat sana penuh dgr masalah2 yg xselesai lagi(tetttt) aku rasa mcm mls...biarlah aku nak idop sini sorang2 tader sape nak kacio (kacau)....Labuan ini ana yg punyaaa heh~~~

Intebiu SPP aku da lepas..n tgh tunggu result.hope LULUS dgn jayanya.sebab aku tak sabar nak dapat DG41..yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ape lagi eh citer aku yg lepas???tader kot....tader hape yg menarik tertarik de bOOm..ermmm....ermmm...erm....student????aku dapat semua student lelaki..vocay kot.lelaki mmg ramai ah.n majority perangai mcm jembalang tanah...adoihhh!!penat...sempot...mcm jaga baby 10 orang~~~jerit sana jerit sini...denda sana denda sini TAPI haremmmmm diorang nak insap..tak makan saman!!degil kepala batoooOO!!ha miaw!...ape lagi eh nak story..da tader kot...buhbyeeee


nota kaki kanan:next tyme aku blog lagi...mcm malas je nak taip n pk ape yg menarik nk di'sharing'

nota kaki kanan:aku kelaparan...diet extreme sudah kembali!!hiarkkkkkkk

1 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

wahaha.....dey tangechi...kalo hepi nape nak diet...kasi lagi hepi la...