Wednesday, December 22, 2010

G.a.j.i :D

Yeah...welcome back!!now at home..rumah manis rumah yaw.Seminggu aku akan memanjakan diri di rumah then shiuuuuu fly back to encik Labuan terchenta.
Ape cer eh??nway kepulangan aku diiringi ke-best-an sebab sehari sebelum aku shiuuuu fly balik semenanjung G to de A to de J to de I masukkkkkkkkk...my first gaji masuk yaw~~very lOikkkee so much..kalau org lain sibuk pk nak beli ape dgn gaji tu BUT aku xpk pon...excited mmg la sbb first gaji weh...nak2 ak xpenah nak pegang duit hasil kerja aku sendiri...wehoooo...aku mcm takde mOOd nak beli ape yg aku nak...tukar henset ke(henset aku skunk ni pon da idop 4 tahun dgn aku)...tp aku mcm errrr perlu ke aku tuka henset tu???still ok lagi..mmg xcanggey lah..tapi kalau setakat guna utk sms n kOl je ADALAH lebeh berbalOi kalau duit gaji tu aku simpan kan??henset menset ni NO NEED lah...tunggu bile henset aku da nyawa-nyawa ikan THEN aku pegi beli...
DAN aku rasa dgn gaji yg aku dapat aku nak saving...aku plan nak further study..THE PROBLEM is kat mana aku nak sambung???
Ya...Labuan ader UMS..tapi utk kos aku tader (matematik)...haihhhh...
DAN sekali lagi plan aku xjadi...haihhh...
FINAL DECISION is biarkan duit itu beranak pinak dlm bank~~\m/

p/s: money can find BUT love cannot maaaa:(

4 comments:

~sunflower~ said...

ady belanjer la aku la kalau ko dah gaji. bestnyer....

dD said...

boleee...jom dtg Labuan:)

Lady Ya-alif-nuN said...

owh...orang kaya baru di semenanjung...
sila dtg ke PD untuk berjoli dgn saya...
tapaukan saya beli peti ais...

dD said...

uma ak pon tader peti ais....:(