Saturday, December 18, 2010

cOnfession of my brOken heart~

Tajuk giler2 rs nak gelak kan??hahaha..biar aku buat pengakuan dari hati yg tgh hancur bekecai[serius broken giler]..kalau org laen mybe akan tulis luahan rasa die yg tgh frustrated dalam keadaan sedey2 TAPI aku nak luahkan dalam bentuk yg more santai..bole kan??
okayh..how shud i start??..ok..aku sedang kecewa dgn sOmeone...seriusly org yg ak paling sayang after my family...n now frust giler dgn someone tu.sampai ati kan die buat mcm tu kat aku..mcm xpecaye dulu die org yg aku syg..haihhh...xbaek taw!!!n aku tak tahu la ape salah aku??aku maen kayu tiga ke??tak kot....jaoh sama sekali aku nak maen kayu balak bertan2.perghh berat tuuuu..hahaha...aku pun tgh kompius...tak kan sbb kan mungkir janji bole end mcm tu jah??ohoiii...mungkir janji pon sebab ak salah plan..contoh:janji nak buat A tapi aku terbuat B..something like dat lah...what shud i do act??..makan dgn banyaknya???wahaha..itu dah mmg rutin aku kat Labuan neh mkn dgn byknya...yihaaa...or pergi berjimba-jimba tepi pantai...ermmm..entahlah..aku kat Labuan neh so far juz menumpang transpot owg je...KALAU la aku ader transport sendiri mmg lincah je ak lepak mana2 aku suka...even tepi longkang busuk pun aku xkesah...huaaaa...perlu ke aku nak mrh2 or berdendam??yup becoz ak xtaw pe slh aku(aku rs aku buat mistake yg kecik j kot)...BUT aku xkan mrh o dendam ngan die sbb die penah ader dlm life aku...nway tq very much k!!!
So life must go on...serius aku still syg itu someone...haihhh..TAPI nak buat camne khennnn...aku ni xcantik...xpandai lak tu..[wawawa....hayat aku xley blah...very merendah diri]
Sokay...Selasa aku nak balik uma...HARUSSS bergumbira wahai adelia!!!kwn...tunggu aku dpn lappy korang....byk story aku mau kasik kat korang...tungguuuuuuuu


p/s:biar la owg nmpk ak cm meroyan dlm blog neh..dah ini yg aku rs rite now...wawawa...Sally Zai..i lap U(tibe-tibe je khennn)...

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

ady....aku pon rase cm tgh frust ngn someone juga la....

dD said...

sape?f eh..haihhh..naseb kite same kot...lalalala