Wednesday, December 8, 2010

~berjimba-jimba~

Hokeh...dah lama aku x hapdate blog...so hari ni aku rasa sgt2 free n percuma..hee
Btw hari ni aku cuti.Boss aku kasi cuti sbb ari ni xde paper SPM...layan jela boss...so bole la aku bgn kol 10..haha..bgn2 je bekpes n siap nak bejimba-jimba dgn nett.
Act.Nett nak cari baju raya dia...kan Krismas dah nak dekat...sambil jalan sambil cuci mata...muahaha...nak2 mamat2 offshore...weehooo..geletis dah mai kot~
DAN yang paling MENGECEWAKAN is aku da kempunan nak bc Ujang.aku pk 200 kali kot b4 beli..mana tak nya 11 henget~~~KENTOT mahal!!kalau semenanjung 5 henget kot...hagak2 la weh..xkan nak byr 11 henget utk somthing yg bole bc sekali jerk.MEMANG TAK BERBALOI-BALOI...
Da penat bejalan tyme makan lak...terase mcm nak makan pizza.Kalau sebelom ni dalam post aku ader bagitahu kat sini juz ader KFC n MCd je.Actually ader pizza hut gak...hee..baru semalam aku perasan kewujudan si Pizza Hut neh..sebelah KFC jah..adehhh...ke-malu-an aku...yelah da byk kali lepak kat UK (Ujana Kewangan) tapi xperasan ader Pizza HUt...
Kebetulan tyme aku nak makan tu aku mengalami ribut taufan tsunami ngan sOmeone so napsu makan aku menjadi2...nak2 si Nett cakap"Ady..aku taw ko tgh tension..jom makan lebey ckit eh ari ni..."wahhhhhhhhhhhhhh....nikmat kot!!



3jam setengah aku spend dlm Pizza Hut tu..haha...take tyme kot nak mkn...nak2 poyot mulai membesar..wahahah...rs seperti "muatan berat dihadapan"...xbole bgn...nak bgn pon mcm segan...haha..tkot butang baju tercabot pon hader...adehh~~


p/s:aku hengat bile stay kat Labuan neh aku lagi KURUS..tader makne nye derr..lagi MOK-MOK ader la...:D

3 comments:

Nurhasyimah Musa said...

kecur aku tengok pizza ngan pasta tu weh...huhu..

Lady Ya-alif-nuN said...

akhirnya dapat tgk wjh terbaru ady di labuan...
oit..
lame gile ko mkn...

dD said...

haha...muke ak cm owg sakit kan...dok Labuan nye psl ah...hahahahah