Tuesday, July 27, 2010

think +ve :)



2 3 hari ni life aku tak mcm selalu..penoh dgn masalah yg susah aku nak selesaikan(bkn mcm math..nk selesaikan prob ader guna teori..method).tapi aku tau dugaan yg Allah turunkan kat aku ni ader hikmahnye..byk aku belajar dari apa yg aku face sekarang ni..dugaan yg aku terima ni x mematahkan semangat aku...lepas satu masalah selesai masalah lain pulak yg datang..its ok!life must go on n think positive...n every problem got solution cuma kita tak tahu bila akan selesai..prinsip itu la yg aku pegang selama ni..mmg aku xnafikan sepanjang aku hidop 23 tahun dugaan ni lah aku rasa SANGAT,SANGAT dan SANGAT mencabar.sbb ia melibatkan byk pihak..Allah tak akan turunkan dugaan kat orang yg xmampu nak tanggung..mungkin aku mmg umat dia yg terpilih untuk terima dugaan ni..aku bersyukur sgt2 dgn ape yg aku alami ni sbb ia penyebab utama aku byk berubah...especially berubah dari segi mentality..ada bagusnya aku diduga sekarang..sekurang2nya aku insaf sekarang dan bukan insaf bila aku dah nyesal sgt2..mungkin orang lain tak diduga sekarang TAPI mungkin akan diduga kemudian...lain orang lain takdirnya..Thanks God!!Alhamdulillah...

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

Alhamdulillah....dengan dugaan lah yang mematangkan kita....

dD said...

yes...serius..mmg mematangkan!