Saturday, July 31, 2010

"salt"



hari ni aku melepaskan tension yg makin kritikal kat ipoh.naseb baek la kwn terbaek aku ajak kua berjimba-jimba..thanks adah...ko mcm memahami je pe yg aku luahkan kat status aku kat fb tu..hehe..kol 9 lebey kitoang betolak dari uma pegi JJ ipoh...awal siot..haha...sampai je sane kitoang twos aim nak beli tiket movie...kitoang xtaw nak tgk citer ape actually..so sbb aku byk bc kat status fb diorang psl movie "salt" so kitoang pon tanpa segan n silunye beli la tiket movie tu...lps tu kitoang g mph..cari buku ujian insak aku tu...xde doh...haihh...sbblan poyot udah lapa so pegi la kfc mengisi poyot sementare ader tyme en...tiket kol 1155...wktu tu tyme kol 11...sempat r aku pelahap snack plate...hahaha...byk gak r sembang...dah lame tak jmp beb..gosip yg da basi aku bukak kan..haha...teettt...kol 1150 kitoang blah dari kfc pastu twos g tmpt wyg...perghhh...citer ni sgt,sgt n sgt besttt!terbaek r bagi aku~~xsia2 la beli tiket..hehe...mmg kalau tgk tu dup dap dup dap gak r..bkn seram tapi action beb..au suke Angelina Jolie...terbaek lah kau macik jOlie oii~~~so sesape yg xtgk ag silalah pegi yerk~~aku jamin xsia2 kowang tgk movie tu~~hoiyakkkk

0 comments: