Tuesday, July 27, 2010

aku punya kawan



*muahhh..aku syg ko mun~~*

aku punya kawan nama Munirah.aku kenal die tyme praktikal...first tyme jumpe die sorang2.mcm belagak pon ader(mun,jgn mrh aku ok).muke die ala2 hindustani..cantik!aku ingat lagi tyme duduk kat perhimpunan aku tanya dia dari U mana...die jawap Unitar..aku dgn bangge nye ckp "OOOOooo..yg kat Johor kan"...hahahaha..die jwb "bukan..kat kelana jaya"..tyme tu ak agak malu gak r.yg aku bygkan kat johor tu Uthm lah~~aduhh..ape yg buat aku nak tulis psl dia ni sbb aku rs aku dah "jatoh cinta" dgn dia...tetttt..aku "jatoh cinta" dgn perangai die...pemikiran dia...sbb tu aku suka baca blog dia...aku xtahu nape..tapi bila aku baca blog dia otak aku jadi berpusing aka berfikir la..ape yg dia post mostly ader something yg nak disampaikan..bukan omong kosong ya dong!!maklum la dia bakal kaunselor...pemikiran mmg superb beb~n lagi satu aku nak share ngan korang...hehe...xtipu ni!cara dia handle case mmg...aku xtahu nak describe cmne..mmg die pandai tackle client dia...aku ckp ni berdasarkan pengalaman..kalau korang ader masalah sila lah dtg kat dia...(haha...mun ak tgh promot ko neh).. aku yakin yang Munirah mohamed Rafik mmg deserve dapat kaunselor terbaik r...tgk muke ko pon dah sejuk mate memandang teros ilang problem....hehehe...

6 comments:

mun said...

hahahahha!
ady kau tak perlu sampai tulis entry pasal aku. shesshh aku terharu sioott! kekeke

weh seriously thanks God kan sbb kte dpt berkenalan. kalau aku xpraktikal kt smks7 sure kte xkenalkan. heheh semua tu aturan Tuhan. sokay dear no matter what we will be friends forever. :)

ukhuwwah fillah abadan abada! :D


p/s: ko cakap aku berlagak? siap kau!

Lady Ya-alif-nuN said...

aku nak gak la kawan ngan kwan ko ni...
mun....saya kawan ady dekat upm...nt saya nak jadi follower...n akan add awak di fb....salam perkenalan....

dD said...

yihha...bestfren forever beb...yan..ko jugak...BFF!

mun said...

cik yan:
yes u may
silakan :D

salam perkenalan juga!

inluvwithorganizer said...

yup..mun mmg best!

dD said...

oih..maduku ada blOg...xley kutuk madu dlm blog ni la..haha