Friday, November 25, 2011

kemBaLi meNulis....

hi geng....aku kembali menulis.Lepas Yan tanya pasal blog aku yg dah bersawang n inilah hasilnya.Dah lama aku tak jenguk blog aku ni.Bukan bz tapi dah tak taw nak tulis apa.Kali ni aku nekad nak catat ape yg aku buat (ala2 me'report' lah)..school holiday dah start but me...still at Labuan..menjaga anak2 angkat jawab SPM...2minggu lagi nak balik Perak...tak sabar..ditambah stress melampau akhir2 ni....perlu ke aku cerita nape aku stress?hold dulu lah...
ok meh aku kasi story life aku kat Labuan ni...ermmmm where to start??..owh...btw tadi aku baru jumpa Danny (coursemate)...boleh pulak mamat tu cakap "bila i jumpa u i rasa mcm tyme belajar kat UPM.."errr...aku tataw pe maksud beliau...samada dia rindu life kat UPM(sbb aku n dia selalu berkepit dlm area UPM tuu) OR aku ni tak berubah still look mcm student (bajet aku cute n muda remaja la...*penampar!*)...
oh...esok aku nak pegi main masak2 kat umah mek lela...masak laksa derr..jadi ke idakk??wallahualam...almaklumlaaah,Labuan ni tader port terbOooik nak lepak.so dok umah belajar masak...kau ada???..so aku suci dari gejala sosial melepak,membuang masa n $,memelihara lidah daripada dosa bergosip+mengumpat+mengutuk...tapi aku terdedah dgn risiko GILA terlajak...heeee


Adiossss



::akunakcakap::rindu pada zaman aku nerd2...ahhh..masalah aku makin melampau2...sobsss:(

2 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

menakjubkan tu belaja msk...aku msk main hentam je sorg2...

Anonymous said...

Wakakakakakakakakakakak