Sunday, September 25, 2011

apa yg korang rasa ....

"bila apa yang korang harapkan sebelum ni xjadi...semua nye jd omong kosong..."


"bila korang buat sesuatu yang sgt2 ikhlas tapi tak dihargai oleh org lain..."

"bila korang tak buat kesalahan tu tapi last2 org tuduh ko yang buat salah tu..n ko dihukum dengan sgt teruk..."

"mencurahkan air ke daun keladi..."

Sangat perit untuk ditelan...buat baik dengan orang pun dibalas jahat..baik aku jadi orang jahat..kadang2 da putus asa..hukum karma ke ni???setahu aku,aku tak pernah nak sakitkan hati org...xpenah nak maenkan perasaan org..ape yg aku buat selama ni ikhlas kot...bia aku kena condemn gila-gila babi...tapi ini keputusan aku..mungkin de hikmah nape aku berfikiran dan berkelakuan mcm ni sebelum ni,,,tapi at last...aku dibuat mcm musuh.....diherdik...


p/s:sgt2 tak puas hati...sumpah tak puas hati!!bukan salah aku nape nak hukum aku mcm aku yg buat salah tu...ak hidup ats dunia ni bukan nak cari gado/musuh...nak idop tenang...perlu ke aku PERSETAN semua ni????susah...sgt2 susah!!

0 comments: