Monday, June 20, 2011

~saya semakin bosan dengan....

saya semakin bosan dengannnn...
::life di Labuan...::
::environment keje yang mcm @#$%^...seperti mahu mencarot::
::student yang mcm *&^%...makin lama diorang mcm jembalang tanah tahap kritikal::
::keje as guru...sampai satu tahap buat aku nak stop n keje tempat lain...lebih rela keje cleaner o waiter..fun kot...::
::aku hadap mende yang sama..muke yang sama...jadual waktu yang sama::
::hari2 aku hadap tempat yang sama...seperti otak aku dah tertutop..aku rindu Semenanjung:(::
::sipolan-sipolan........::



p/s:bila la nak pindah neh??asal sekolah ni kejam sgt...block aku utk transfer..tak baik wooo sekat rezeki org...ALLAH marah woooo..jwb la kat akhirat....ermmm::

3 comments:

Lady Ya-alif-nuN said...

sabar oooooooooooo.....aku pon tensen gak....rasa nk jd pegawai PPD plak...hahaha

dD said...

ak lak rs nak jd tukang wat tea kat opis tu...hahahaha...

Nurhasyimah Musa said...

sabar! sabar! huhu...
di mana pun rezeki kita, pasti ada bahagianya..=)